Kompensācijas pieteikšanas laiks: 14 dienas kopš brīža, kad SkyOffice ir saņēmis pakalpojuma apmaksu.
Kompensācija tiks atlīdzināta kā: dokumentu pārstrādāšana vai naudas atgriešana.
Kompensācijas nosacījumi:
Saņemot pasūtījumu, uzmanīgi pārbaudiet vai dokumentos ir pareizi atspoguļota Jūsu iesniegtā informācija.
Jums ir tiesības pieprasīt un saņemt naudas atgriešanu, ja no Uzņēmumu reģistra ir saņemts atlikšanas lēmums. Lai naudas atgriešanas garantija būtu spēkā, Jums obligāti ir jāuzrāda Uzņēmumu reģistra lēmums. Atteikums netiek izskatīts, ja Uzņēmumu reģistram ir bijis iesniegts dokuments, kura saturs pēc tā nonākšanas pircēja rīcībā ir ticis jebkādā veidā mainīts.
Kompensācijas pieprasījumus ar Uzņēmumu reģistra lēmumu sūtiet uz e-pastu info@skyoffice.lv.
SkyOffice paziņos par lēmumu, atgriezt samaksātos līdzekļus vai veikt izmaiņas sagatavotajos dokumentos, 5 darba dienu laikā uz klienta norādīto e-pastu kopš dienas, kad tika saņemts kompensācijas pieprasījums.
Pakalpojuma apmaksai izmantotie līdzekļi tiks atgriezti uz bankas kontu, no kura veikts pārskaitījums, vai bankas karti, ar kuru veikts maksājums, ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā, kopš lēmuma par līdzekļu atgriešanu.
Ja Jums rodas kādi jautājumi saistībā ar pakalpojuma izpildi vai naudas atgriešanu, aicinām sazināties ar mums pa tālruni (+371) 26677797 vai rakstot uz info@skyoffice.lv.