Ja uzņēmumā nepieciešams veikt izmaiņas valdes sastāvā, piemēram, nomainīt vai pievienot jaunu valdes locekli, mēs varam sagatavot Jums visus dokumentus, kurus jāiesniedz Uzņēmumu reģistrā. Vienlaikus ar valdes locekļa maiņu ir iespējams sagatavot dokumentus arī dalībnieku (īpašnieku) maiņai. Maksa par visu dokumentu sagatavošanu minētajām izmaiņām (valdes locekļa un/vai dalībnieka maiņai) ir tikai 35 EUR (+PVN).
Dokumenti tiek sagatavoti 1-3 stundu laikā. Jūs saņemsiet pilnu dokumentu komplektu, kuru jāisniedz Uzņēmumu reģistrā – dokumenti būs pilnībā aizpildīti, tos atliks tikai parakstīt.
Visi dokumenti tiek sagatavoti ar 100% precizitāti. Mēs garantējam, ka Uzņēmumu reģistrā tie tiks apstiprināti ar pirmo reizi.
Tālrunis bezmaksas konsultācijām: (+371) 26677797.
Informācija, kura nepieciešama no Jūsu puses:
-
Uzņēmuma nosaukums;
-
Reģistrācijas numurs;
-
Personas dati par jauno valdes locekli – vārds, uzvārds, personas kods un dzīvesvietas adrese.
Aicinām aizpildīt pieteikumu mūsu mājaslapā (atvērt pieteikumu ) un saņemsiet visus dokumentus jau tuvāko 3 stundu laikā.
Valsts nodevas par izmaiņām valdē:
-
Valsts nodeva – 18 EUR (ja vienlaikus tiek mainīti arī dalībnieki/īpašnieki – nodeva ir 35 EUR);
-
Publikācija “Latvijas Vēstnesī” – 9,25 EUR.
Nodevas ir iespējams apmaksāt arī Uzņēmumu reģistrā, iesniedzot dokumentus.