Sagatavosim visus dokumentus mikrouzņēmuma dibināšanai – 30 minūtēs, ar 100% precizitāti, tikai 19 EUR!
Mikrouzņēmums faktiski ir IK (individuālais komersants) ar mikronodokļa maksātāju statusu (25% nodoklis no apgrozījuma).
Dibināt Mikrouzņēmumu ir vienkārši, ja izvēlaties uzticēt visu dokumentu sagatavošanu mūsu speciālistiem. Jūs saņemsiet visu dokumentu paketi, kurus atliks tikai parakstīt pie notāra (vai elektroniski, ja ir pieejams e-paraksts) un iesniegt Uzņēmumu reģistrā. Jums papildus nekādi dokumenti pašiem jāgatavo nebūs. Maksa par visu dokumentu sagatavošanu Mikrouzņēmuma dibināšanai – 19 EUR.
Sniedzam arī bezmaksas konsultācijas par Mikrouzņēmuma dibināšanu. Tālrunis konsultācijām: 26677797
-
30 EUR
-
19 EUR
-
(PVN iekļauts cenā)
-
Pilns dokumentu komplekts
-
Iesniegums uz PVN (ja nepiecieš.)
-
100% precizitāte
-
Tikai 30 minūtēs!
Mikrouzņēmuma dibināšanas kārtība:
-
Aizpildi pieteikumu mūsu mājaslapā
Tas ir ātri un vienkārši.
Aizpildīt pieteikumu -
Saņem dokumentus savā e-pastā
Visi dokumenti tiek sagatavoti 30 minūšu laikā.
-
Apliecini parakstu pie notāra vai ar e-parakstu
Paraksts jāapliecina IK dibinātājam.
-
Iesniedz dokumentus Uzņēmumu reģistrā
Un 1-3 darba dienu laikā tiks reģistrēts IK!
Informācija par mikrouzņēmuma dibināšanu
-
1 Dokumentu sagatavošana
Aizpildi informāciju par jauno IK internetā (atvērt pieteikumu ) un mēs sagatavosim visus dokumentus iesniegšanai UR.2 Parakstu apliecināšana un dokumentu iesniegšana Uzņēmumu reģistrā
Pirms dokumentus iesniegt Uzņēmumu reģistrā, paraksts uz tiem jāapliecina pie notāra (tostarp arī Uzņēmumu reģistrā) vai ar e-parakstu. Kad tas izdarīts, visi dokumenti jāiesniegt UR.3 Lēmums par IK reģistrāciju
1-3 darba dienu laikā no Uzņēmumu reģistra saņemsiet lēmumu par IK reģistrāciju. -
Individuālo komersantu (IK) var dibināt viena fiziska persona.
-
Dibinot IK, ir jānorāda tā juridiskā adrese. Savukārt Uzņēmumu reģistrā kopā ar pārējiem IK dibināšanas dokumentiem jāiesniedz arī īpašnieka piekrišana (izņēmums – ja dibināšanas dokumentus paraksta persona, kurai pieder īpašums juridiskajā adresē, piekrišana nav jāiesniedz).
Pašu dokumentu (īpašnieka piekrišana) mēs sagatavojam. To īpašuma (ēkas, biroja vai dzīvokļa) īpašniekam atliks tikai parakstīt.
Ja Jums nav pieejama juridiskā adrese vai nav iespējas vienoties ar īpašnieku parakstīt piekrišanu, SkyOffice var nodrošināt Jums juridisko adresi, uzziniet vairāk – Juridiskās adreses noma
-
Iesniedzot dokumentus Uzņēmumu reģistrā drukātā formātā:
Notariāli jāapliecina paraksts uz pieteikuma veidlapas. Parakstu var apliecināt pie zvērināta notāra – Jums ērtā vietā (zvērinātu notāru saraksts ). Kad paraksts ir notariāli apliecināts, visi dokumenti jāiesniedz Uzņēmumu reģistrā.
Iesniedzot dokumentus Uzņēmumu reģistrā elektroniskā formātā (ar e-parakstu vai Smart-ID):
Ja Jums ir aktīvs e-paraksts vai Smart-ID, iesakām visus dokumentus parakstīt un iesniegt elektroniski. Elektroniski parakstītiem dokumentiem nav nepieciešams paraksta notariāls apliecinājums, jo dokumentus parakstot ar drošu elektronisko parakstu (e-parakstu) vai Smart-ID, šī prasība jau tiek izpildīta! Šajā gadījumā nav jādodās arī uz Uzņēmumu reģistru, jo visi dokumenti tiek iesniegti elektroniski – caur latvija.lv. Jūs ieekonomējat laiku un arī naudu, jo nav nepieciešams doties pie notāra.
Visus sagatavotos dokumentus mēs Jums nosūtīsim e-pastā. Jums atliks dokumentus parakstīt ar drošu elektronisko parakstu (e-parakstu) vai Smart-ID. Vairāk informācijas par dokumentu iesniegšanu elektroniskā formātā skatiet sadaļā par e-parakstu
-
-
Valsts nodeva par IK reģistrāciju: 30 EUR
-
Maksa par dibināšanas dokumentu sagatavošanu (SkyOffice): 19 EUR (PVN iekļauts cenā)
Kopā: 49 EUR
-
-
IK tiek reģistrēts 3 darba dienu laikā. Apmaksājot valsts nodevu trīskāršā apmērā – 1 darba dienas laikā.
-
Ja esat izlēmuši dibināt jaunu IK, aicinām aizpildīt pieteikuma formu SkyOffice mājaslapā (Pieteikums IK dibināšanai ). Pēc pieteikuma saņemšanas, mēs ar Jums sazināsimies 30 minūšu laikā un e-pastā nosūtīsim rēķinu par dokumentu sagatavošanu (19 EUR). Rēķina apmaksu varat veikt no jebkuras internetbankas vai bankas filiāles. Pēc rēķina apmaksas, Jūs e-pastā saņemsiet visus sagatavotos dokumentus iesniegšanai Uzņēmuma reģistrā, kā arī informāciju par tālāko iesniegšanas procesu. Dokumentus varat saņemt arī pie mums birojā izdrukātā formātā.
Kādēļ uzticēt mums?
-
Uzticiet ekspertiem
-
Ātra dokumentu sagatavošana
-
Bezmaksas konsultācijas
-
100% garantija un precizitāte
-
Bezmaksas konsultācijas
-
Datu drošība un konfidencialitāte
Salīdzinājumā ar citiem juridiskajiem birojiem, mēs gatavojam dokumentus tikai un vienīgi priekš Uzņēmumu reģistra un esam eksperti šajā nišā. Mūsu komandā ir profesionāli juristi ar vairāku gadu pieredzi darbā Uzņēmumu reģistrā par valsts notāru, izskatot jauno uzņēmumu dibināšanas dokumentus. Mēs zinām kā sagatavot dokumentus, lai tos Uzņēmumu reģistrā apstiprinātu ar pirmo reizi.
Visi dokumenti tiek sagatavoti 30 minūšu laikā.
Konsultācijas un atbalsts mikrouzņēmuma dibināšanas procesā.
Visi dokumenti tiek sagatavoti ar 100% precizitāti un apstiprināti Uzņēmumu reģistrā. Ja UR nepieņems dokumentus, mēs garantējam naudas atgriešanu par pakalpojumu.
Sniegsim konsultācijas un atbalstu uzņēmuma dibināšanas procesā.
Mēs ļoti nopietni attiecāmies pret datu drošību un konfidencialitāti. SkyOffice mājaslapai ir drošs HTTPS savienojums un visi dati tiek šifrēti, tostarp pieteikumā aizpildītie dati. No klientiem iegūtie dati ir konfidenciāli un tiek izmantoti tikai un vienīgi dokumentu sagatavošanai.